”De Pitch Academy traint al jaren onze studenten en is sparringpartner in ons wetenschappelijk onderzoek naar pitchen.”
– Werner Liebregts,
Tilburg University
Een sales pitch is géén verkooppraatje. Sterker nog, wij geloven dat het doel van jouw ‘verkooppitch’ helemaal geen verkopen is. Jij wilt contact maken met de klant. Luisteren naar wat hem bezig houdt. Op jouw eigen authentieke manier vertellen wat jij voor de klant kunt betekenen. Zodat er een waardevol gesprek op gang komt. Wij zeggen altijd: “Een sales pitch is geen monoloog, maar de start van een dialoog.” Tijdens onze verkoop pitchtraining leer jij op een authentieke en bondige manier pitchen. Tijdens het gesprek achterhaal jij wat de klant echt nodig heeft. Zo creëer jij geen eenmalige verkoop, maar een langdurige klantrelatie.
Wij zijn er voor jou en gaan voor het beste resultaat. Jij krijgt de laatste wetenschappelijke inzichten op het gebied van pitchen op een makkelijke manier uitgelegd. Wij geven voorbeelden, de beste tips & tricks. Samen oefenen we. De inspiratie is voelbaar tijdens onze samenwerking. Vol zelfvertrouwen geef jij je pitch. Klaar om je doelen te behalen. Iedere sales pitchtraining maken wij op maat. Om je toch een indruk te geven, onderstaande vragen krijgen wij vaak van onze klanten:
Wij inspireren jou. Samen met je collega’s in groepsverband, of wellicht wil je liever een individuele sales pitchtraining. In Nederland, België of internationaal. We kijken naar jouw doelstellingen: “Hoe kunnen we deze samen bereiken?”. Wij bespreken de inhoud en de vorm van de training. Gaan we voor een training op locatie, een online training of e-learning? En bereiken we dit in een dagdeel, dag of meerdere dagen?
”De Pitch Academy traint al jaren onze studenten en is sparringpartner in ons wetenschappelijk onderzoek naar pitchen.”
– Werner Liebregts,
Tilburg University
“Met hun enthousiasme en inhoudelijke expertise nemen zij ook de deelnemers die het spannend vinden moeiteloos mee.”
– Godelief Wösten,
Rabobank
De Pitch Academy hielp mij tot de kern te komen door écht te luisteren. Met deze pitch ben ik ‘Leerkracht van het Jaar’ geworden!
– Lucelle Comvalius,
Lerarenopleider
“Onze ervaren salesteams hebben veel nieuwe inzichten en technieken opgedaan en passen dit nu in de praktijk toe. Aanrader!”
– Noud Wegman,
Commercieel Directeur PostNL Mail
“Het is indrukwekkend om te zien hoe de verhalen maar vooral ook de deelnemers transformeren in hun trainingen! ”
– Lisette Niemeijer,
Loyalis – ASR
Een sales pitch is pas geslaagd als hij uniek is. Als hij écht bij jou past. Ook al werken jij en je collega’s voor hetzelfde bedrijf, jullie pitches zijn anders. Wat het bedrijf doet blijft hetzelfde, maar hoe jullie de boodschap vertellen mag verschillen. Want dan is je pitch authentiek. Ben je toch op zoek naar wat inspiratie van anderen? Wij zijn de drijvende kracht achter het NK Pitchen: Het event waar deelnemers strijden om de titel “Beste pitcher van Nederland”. Bekijk hier voorbeelden van finalisten die hun bedrijf pitchen.
Nathalie Mangelaars
Inge Vaarties Mulder
Sandra Dierx
Cyrille van Hoof
Susan Arcidiacono
Liselot van Gerwen
Marije van der Knaap
Thom Uildriks
Wij zijn er voor jou. Heb je vragen of wil je aan de slag? Neem dan contact op.
Wil jij een cadeautje?
Vul hier je e-mailadres in. Dan krijg je net als duizenden anderen direct onze “5 Beste Pitch Tips” en een maandelijkse dosis pitch inspiratie in je mailbox.